Pa tako je to kad je vandredno stanje, nije ništa bilo bolje posle bombardovanja kada grad nije imao mostove mesecima, ljudi su morali baržama i pontonskim mostom da rešavaju svoja dnevna putovanja. Nadam se da si svestan da je grad vandrednom stanju (transportnom, društvenom, političkom). Ovo je još super što grad ima neku stanicu na Petrovaradinu, šta bi tek radili ako bi najbliža stanica bila kod Sremskih Karlovca. U supštini ljudi moraju malo da olade glave i pamet uglavu, strpljenje je vrlina. Reši će se i ovaj problem.
Druže, vidi se da ne putuješ svaki dan vozom na posao, pa samim tim ni ne znaš koja je to patnja. Kad bi samo znao koliko se vremena izgubi samo da se dođe do stanice Petrovaradin, kao i da se iskobelja sa nje, uz loš i nepouzdan gradski prevoz, uz malu i neorganizovanu stanicu, jasno je kao dan da Železnice Srbije nisu uradile apsolutno ništa da olakšaju putovanje Novosađanima. Kao da nam nije već dovoljno teško zbog svega što se dogodilo.
Sve neki izgovori od strane bahatih građana, ljudi strpite se i lepo kao normalan svet u kolone pa će svi na kraju izaći sa stanice. Svima se nešto žuri, a gde žurite nemate pojma, samo da budete prvi makar napravili gužvu.
Ista firma je radila nadstrešnicu u Novom Sadu i pothodnik u Petrovaradinu i Sremskim Karlovcima, možda to ljudi znaju pa se plaše da prolaze kroz njega.
Kada podignemo sve spomenike svim žrtvama, kada postavimo bistu Blekiju, Senki iz Radničke, Giovanni supermarketu, letovanjima u Opatiji, novosadskim tramvajima i industriji aviona "Ikarus".
Postoji A krilo, postoji podzemni prolaz za automobile, postoji bočno stepenište uz NS Ž.stanicu. Ima tri načina da putnici dođu do perona ČAK i ako je glavna zgrada nebezbedna.
Pokažite malo inicijative i malo volje da pomognete građanima. To je beskrajno bolje od performansa, prenemaganja i jalovih blokada.
Pa mogli ste i da regulišete protok putnika kroz pothodnik, na primer. Uvek se stvori čep jer dok ogromna količina putnika silazi niz stepenice u pothodnik, uporni putnici bi kroz njih da se popnu na stepenice i dođu na peron. Kad biste zaustavljali te što se penju, da sačekaju malo, dok ne siđu svi, pa tek onda da se penju na peron, možda se i ne bi pravio takav čep. Stanica je premala za toliki broj ljudi, ali realno ni zaposleni na njoj ne rade ništa.
Putnici preskacu prugu jer jure na prevoz koji ide na svakih 20 do 30 minuta, pa ako ga ne stignu, mogu da se trajno nastane u Petrovaradinu dok sacekaju sledeci. Druga stvar je da je podzemni prolaz do perona pravljen za 10 putnika, a kad nagrne 200 nastane opsti zastoj. Sramota kako ni Srbija voz ni Insfrastrukture zeleznice nisu uradile bukvalno nista da se putnicama malo olaksa putovanje. Sramotno je da i dalje naplacuju dodatnih 500 dinara za kartu u vozu dok radi samo jedan salter, a kartomat vise ne radi nego sto radi. Osam meseci agonije, a resenja ni na vidiku. O jadnoj aplikaciji preko koje se mogu kupiti samo pojedinacne karte, dok za mesecne kartre i pored toga sto imate povlasticu sa bar kodom, opet morate u red po papirnu kartu treba napisati poseban clanak. Ili koja je vratolomija ako vam firma placa kartu, pa morate po papirni izvod iz banke da ga dostavite na salter iskljucivo od 10 do 15h!!!!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Postavljena ograda na Železničkoj stanici u Petrovaradinu: Nema više pretrčavanja pruge
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.06.2025.
•11:31 > 11:49
Komentari 13
Polo
XzX
Nišlija
@Mladen
Noćna mora
Polo
Luka
Leblebija
Mladen
Pokažite malo inicijative i malo volje da pomognete građanima. To je beskrajno bolje od performansa, prenemaganja i jalovih blokada.
Gari
S
Antuntun
Ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H